אמנות המערב

האמנות היא יצירה אנושית, שמטרתה העיקרית היא: לעורר רגש או מחשבה ויש לה מקום חשוב בתרבות האנושית.
האמנים מזמינים אותנו ל"קרוא" את הדמויות באמצעות מחוות גוף ולראות את: היופי והכיעור, העצב והשמחה, העליבות וההדר.

ניתן לראות באמנות העוסקת בסיפורי המקרא סוג של פרשנות. זו יכולה לחתור לתרגם את המסופר באופן מדויק, היא יכולה גם לראות בכתוב המקראי קרש קפיצה לביטוי אישי, ליצירתיות ולדמיון.

כולנו רוצים אהבה, לא? מאז ומתמיד, מופיעים באמנות תיאורים של אהבה וההתייחסויות לנושא ייחודיות לאמן, לזמן ולמקום. נדבר על אהבה, גוונים של אהבה, כפי שרואים אותה אמנים חשובים ופורצי דרך.

תיאור הגוף הנשי בהקשרים שונים, מאז ימי קדם ועד ימינו, הגוף העירום והמכוסה. נשים אמתיות ואידאליות ותיאורן באמנות.

האמנות היא יצירה אנושית, שמטרתה העיקרית היא לעורר רגש או מחשבה ויש לה מקום חשוב בתרבות האנושית.

סקירה של תולדות האמנות, תחום מרתק, מעניין ומעשיר, החל מיוון ורומי; בתחומי האדריכלות, הציור והפיסול, רצף התפתחותי ומושגי יסוד. איכויות צורניות של עבודות האמנות, נושאיהן וחשיבותן מתוך הקשרים והיבטים ההיסטוריים שלהן.

היצירה יכולה לתאר, בצורה ברורה, נרטיב: היסטורי, מיתולוגי, דתי או אחר. אבל היא יכולה גם להתרחב למשמעויות סמבוליות ויכולות להיות בה כמה נקודות מבט.

יצירות אמנות מעוררות רגש או חשיבה ואהבה ויופי הם נושאים נפלאים ופופולריים לתיאורם ביצירות אמנות. אלה מקיפים תחומים רבים ומגוונים – כולנו רוצים אהבה, לא? מאז ומתמיד, מופיעים באמנות תיאורים של אהבה ויופי וההתייחסויות לנושא, ייחודיות לאמן, לזמן ולמקום. נדבר על אהבה ויופי כפי שרואים אותם אמנים חשובים ופורצי דרך.

ניתן להזמין הרצאה בודדת, סדרה או סדרת הרצאות על פי בחירה.

מוזמנים להשאיר את הפרטים ואחזור אליכם בהקדם