סדרה – לה דולצ'ה ויטה

ניתן לראות באמנות העוסקת בסיפורי המקרא סוג של פרשנות.
זו יכולה לחתור לתרגם את המסופר באופן מדויק, היא יכולה גם לראות בכתוב המקראי קרש קפיצה לביטוי אישי, ליצירתיות ולדמיון.

ונטו, האריה המכונף – בין הרי הדולומיטים לים האדריאטי
הבית של יוליה

ונטו הוא מחוז בצפון-מזרח איטליה, נמצא בין הרי הדולומיטים המרהיבים ורצועת החוף המשקיפה לים האדריאטי, אחד האזורים המתויירים ביותר באיטליה. ערים עתיקות ויפות כמו: ורונה – "רומא הקטנה", עירם של רומיאו ויוליה, פדובה – בה צייר ג'וטו ציורי קיר, הנחשבים לפריצת דרך בתולדות האמנות. נופים עוצרי נשימה, אגמים, אתרי סקי, כפריים ציוריים ועוד הרבה יותר מזה.

בין הגשרים והתעלות של ונציה
הב

ונציה, התכשיט של חבל ונטו, אחת מן הערים הקסומות בעולם, אי אפשר להישאר אדישים אליה. עיר מרתקת בן מים לשמים, היא כמו ונוס העולה מן הים. ונציה בנויה על מערכת טבעית של למעלה ממאה איים המחוברים ביניהם. היא עירם של קזנובה – המאהב האולטימטיבי ומרקו פולו בן המאה ה-13. העיר שהיא La Serenissima השלווה מכל, נחשבה, בימי הזוהר שלה, מעצמה ימית והיא גם, העיר שהקימה בתחומה, בשנת  1516, את הגטו הראשון בעולם.

תחת שמש טוסקנה
טוסקנה

טוסקנה, הלב של איטליה, היא אחד מן האזורים היפים, הרומנטיים והידועים בכל העולם כולו. עיירות ציוריות כמו: סיינה – עיר הפאליו, סאן ג'ימיניאנו – עיר המגדלים והזעפרן וארצו עירו של גווידו דְ'אָרֶצוֹ – ממציא הדו רה מי, בה צולמו סצנות לסרט "החיים יפים". כרמים בדרך הקיאנטי וכפרים קסומים, שהזמן עצר בהם מלכת – כמו קולודי בו נולד "פינוקיו".

הולדת ונוס - הקסם של פירנצה
סדרה – לה דולצ'ה ויטה

פירנצה – הפרח של טוסקנה, ערש הרנסנס; התקופה הדרמטית והמסעירה בתולדותיה. פטרונים עשירים כמו משפחת מדיצ'י ואמנים פורצי דרך וביניהם: דונטלו, ליאונרדו דה וינצ'י ומיכלאנג'לו. אלה השאירו לנו עיר, שהיא מוזאון פתוח ומרהיב והפיאצות שלה, הפכו לסמל ליצירה ומופת.

טעימות באמיליה רומאניה – אזור שאולי לא ידעתם שאתם מכירים
סדרה – לה דולצ'ה ויטה

אמיליה רומאניה – מכירים? זה החבל ממנו מגיעים מאכלים המוכרים בעולם כולו, כמו: גבינת הפארמיג'אנו רג'אנו, הפרושוטו, רוטב הבולונז ופטריית הטרטופו (כמהין) שמשקלן בזהב. ערים נפלאות כמו: בולוניה – בה הוקמה האוניברסיטה הראשונה, פרארה ו"הגן של פינצי קונטיני", פארמה – מרכז אומנויות חשוב והעיר שכולה זהב - ראוונה, בה נמצאים פסיפסים ביזנטיים קדומים ומרהיבים.